maanantai 15. kesäkuuta 2009

Lempiruokia/-herkkuja

Aattelin et ku ilmakin on niin surkea, ni voisin kertoa teille mun lempiruuista/-herkuista. Mikäs lämmittää sen paremmin ku ajatus potrasta kyljyksestä tai rasvanen kana?! ;D Ei sillä, en oo kyljystä vielä koskaan saanut. Kanaa oon maistanut, mut ei se mitään semmosta rasvasta ollu, vaan hyvinkin mietoa ja vähärasvasen olosta.

Mut siis tykkään mm. sonninsudista. Se ei varmaan oo kellekään mitään uutta?! Eilen sain viimeeks yhen ja voi vitsi se oli hyvää. Söin se ihan kokonaan ja sit ku nällytin sitä viimestä pientä palaa suussa, ni emäntä tuli ottaan sen pois multa etten tukehtuis siihen tai jotain. Ihan niinku mä nyt aikoisin kuolla sonnin penis mun suussa!!

Tykkään myös ihan kohtalaisesti niistä kuivamuroista mitä syön, mut jos nyt suoraan sanotaan, ni ennemmin söisin vaan lihaa ja kaikkea muuta hyvää, mut kyllä ne murotkin menee paremman puutteessa.

Sit tykkään kauheesti riisistä ja lihasta. Mikä liha vaan menee, kaikki käy mulle!! Ja sit jos siinä on vielä mukana vähä kermaviiliä, ni NAMSKIS.

Saan usein jälkiruuaksi piimää, sekin on tosi hyvää!! Mä suorastaan rakastan piimää.

Sit häränhäntä on harvinaista herkkua, mut sitäkin ihanampaa. Mä voisin järsiä monta tuntia sitä häntää, mut yleensä ei anneta ku korkeintaan tunti-pari maksimissaan.

Tykkään lisäks tietty kaikista pikkuherkuista ja nameista, joita piilotetaan ni etsin niitä tai joilla mua aina välillä palkitaan ku oon ollu kiltti pieni koira! ;)

2 kommenttia:

  1. Olipas kiva lukea etta Aida tykkaa piimasta !!
    Biddy meinaan odottaa muutaman paivan jotta sen maito kupissa muuttuu piimaksi ennenkuin se juo sen. Olen ihmetellyt sita,,, en tunne muita joiden koira juo piimaa. Taalla ei meinaan juoda piimaa ollenkaan ruuan kanssa. Kayttavat piimaa vain leivonnaisiin. Mina juon piimaa silloin talloin, rupeen antamaan Biddylekin.

    VastaaPoista
  2. Joo, mä tykkään hirveesti piimästä! Se on tosi hyvää ja emäntä sano et se tekee mahallekin hyvää! :)

    VastaaPoista