tiistai 30. joulukuuta 2008

Kissa

Mähän oon siis aikasemminkin kertonut tosta kissasta, joka täällä asuu. Se on kyllä ihme tyyppi. Mä haluisin leikkiä sen kans ja yritän ja yritän kutsua sitä mukaan, mut ei se tuu. Se vaan istuu ja kyräilee ja nyt se on muutaman kerran huitassu mua tassulla päin näköä. Siis emmä sit tiiä, et onks se sen käsitys jostain leikistä, mut musta toi on kyllä aika ankeeta enkä suostu leikkimään tollasia et istua nökötetään vaan paikallaan ja huidotaan. Pitää olla menoa ja meininkiä!!

Paljo kivempaa on retuuttaa mun kumisiiliä, joka vinkuu hirveesti, kun tapan sitä tai sit vaikka heitellä palloa. Mut ei se lämpene ollenkaan tollasille. En tiiä et onks sillä joku vika vai onks se niin paksu?! No mut voin kertoa salaisuuden, et kyllä se liikkuu aika nopeesti, kun tarvis on, sillä oon muutaman kerran lähteny sen perään ja siitähän se ei tykkää yhtään. Sit se juoksee pikavauhtia turvaan sellaseen korkeaan systeemiin ja kyylää vaan sieltä. Oon kuullu sen hähättelevän mulle, vaikka emäntä väittää, et se on ihan kiltti. Kiero se on, sanon minä!!

Ni, ja yks vääryys vielä. Arvatkaa pääsenkö mä sänkyyn? No en enkä kuulemma tuu pääsemäänkään, mutta se kissa nukkuu kaikki yöt siellä. Siis onks toi reilua, kysyn vaan!!

3 kommenttia:

  1. No ei oo, mut älä välitä, en mäkään pääse!

    T. Nuutti

    VastaaPoista
  2. Mäkin vauvana kohtasin tollasen kauheen rasistin! Oltiin ihan samankokoisia, mutta se kissa vaan ei tykännyt musta, kun mä olin musta. Onneksi samassa talossa oli myös siamilainen, joka ymmärsi tämmöisen pienen koiran hädän ja rupes kaveriksi. Heti meistä tulikin hyvät ystävät, kun ei sille suomalaiselle maatuskalle kelvattu ystäväksi.

    VastaaPoista
  3. Nuutti: No just, sunkin emäntä on sit semmonen sadistinen pomo. Tosi reiluuuu.

    Miksun: Tosi ikävää tommonen et värin perusteella ei olla kamuja. Onneks sait sit uuden kamun!!

    VastaaPoista