maanantai 29. joulukuuta 2008

Ensimmäinen päivä uudessa kodissa

Olin kirjottanut muistiin jo aikaisemmin ensimmäisen päivän tapahtumat, joten julkaisen ne nyt tässä ennenku mennään jo tämän päivän asioihin!

Olin tavannu mun uudet isännät jo aikaisemmin, mutta 16.12.08 ne tuli hakemaan mua kotiin. Sain nukkua koko automatkan emännän sylissä ja siinä oli kyllä hyvä vetää sikeitä! Jotain mutinaa kuulin siitä, että käsi puutui, mutta ei mulla puutunut ainakaan. Vähän ennen kotia aloin heräilemään enkä meinannu enää pysyä paikallani.

Lopulta me tömähdettiin talon pihalle ja pääsin sisälle. Siellä oli vastassa joku lihavahko harmaa möykky. Se on kuulemma kissa, en sit tiiä mikä se sellanen on, mut koira se ei ole ainakaan. Vähän se haisteli mua ja sitten painui ikkunalaudalle. Taitaa olla jotenkin sisäänlämpenevä tyyppi?? Pääsin sit heti kakille ja pissille ulos ja sen jälkeen sain ruokaa. Vitsi, mulla olikin nälkä!!
Tutkin paikkoja ja totesin, että olkkarin lattialle on aika hyvää vetää toiset pisut. Pääsin taas ulos ja siellä oli kylmä. Tassut paleli ja oli muutenkin ankeeta. Yritin olla mahdollisimman surkea, että isäntä ois vienyt mut äkkiä takasin sisälle ja aika hyvin se tehoskin! ;)

Eipä siinä paljon muuta ehtinytkään sit ensimmäisen päivän aikana. Mulle oli hankittu leluja, joten niiltä piti tietty ottaa luulot pois ja tappaa yks epäilyttävän näköinen vessapaperirulla. Sain vielä toisen pienemmän ruoan ennen kun mentiin nukkumaan, joten kyllä tässä talossa ainakin toistaiseksi ainakin ruokaa saa ja sehän on hyvä, sillä mulla on pohjaton masu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti