maanantai 29. joulukuuta 2008

Aloitus

Kuulin juttua et emäntä oli alkanut suunnittelemaan mulle blogia (en tiiä mikä se on, mut ei ainakaan kuulemma mitään syötävää) jo ennenku mä tulin kotiin. Joten nyt sit ton emännän avustuksella päätettiin tehdä suunnitelmasta totta. Siis enhän mä mitään tän blogin eteen aio tehdä, korkeintaan vähän jaan ajatuksiani noille pomoille, ni ne saa sit hoitaa tollaset tylsät kirjoitushommat.

Mut siis nyt tää on niinku virallisesti avattu et tervetuloa vaan kaikki!!!

Ai, pitäiskö mun jotenkin esitellä itteäni. No, oon Irade's Ässien Ässä, mutta tuttaville ja sukulaisille vaan Aida. Mut jos oot hankala, niin Irade's Ässien Ässä, kiitos! Oon syntynyt 20.10.2008 et aika uusi tässä maailmassa vielä, mutta kyllä mä jo kaikenlaista osaan ja tiedän. Voin kertoa niistä sit myöhemmin. ;) Tässä on mun passikuva:
Asun isännän (miespuolinen kuulemma) ja emännän (sen miespuolisen naispuolinen tyyppi) sekä kissan kanssa omakotitalossa Länsi-Uudellamaalla (siis mähän en näistä maantieteellisistä jutuista tiiä mitään enkä välitä, mut emäntä valaisi mua tän asian suhteen). Rodultani oon siis Borderterrieri, jos se tosta kuvasta ei vielä ole käynyt ilmi! Että tässä vähän perusfaktaa meikäläisestä! Kukas sä oot ja mitä teet mun blogissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti