perjantai 28. toukokuuta 2010

Viikonloppua!

Hyvää viikonloppua kaikille ja hyvää yötä, sillä oon just menossa yöpuulle! :) Nyt on iskeny kylmyys eikä oo päässy enää ees uimaan, ihan tyhmää. Mut se hyvä puoli tässä on et jaksaa taas lenkkeillä paremmin! Eilen ku olin emännän kans kävelyllä, ni tehtiin tuttavuutta yhtien naapurien kanssa ja sit tutustuin niitten ajokoiraan. Se koira oli vähä semmonen arka, mut me vähä jutskailtiin ja haisteltiin toisiamme. Ehdotin kyl leikkimistäkin sille, mut ei se halunnu. Ehkä sit myöhemmin?! Se koira harrastaa siis ihan oikeesti metsästystä sen isännän kanssa et ei se sit varmaan arka enää siellä metässä oo, eihän siitä muuten mitään tulis.

Voin muuten kertoa yhen jutun, mistä emäntä oli tosi onnellinen tänä aamuna ku se heräs. Ku emäntä siis osti tänne kaks semmosta käytävämattoa (kuulemma ne on sen nimisiä ku on kapeita ja pitkiä mattoja) ja ne on väriltään valkosia. No, viime yönä mulle tuli vähä huono olo ja oksensin sit pari kertaa ja sit tietty söin ne oksennukset, mut se sattui sillai et oksensin niitten molempien mattojen päälle ja sit luonnollisestikin oksennus on tommosta löysähköä tavaraa, ni siinä on nestettä, joka imeytyi niihin mattoihin. Ni ku emäntä heräs, ni se eka käveli niitten tahrojen ohi ja sit se palas takasin ja sanoi jotain aika ikävän olosta tekstiä. Mm. se syytti mua suoraan siitä et miks olin siihen matolle oksentanu ja kaikkea muuta sellasta epäystävällistä marmatusta, jos näin suoraan sanotaan!!! ;) No, mun mielestä ne matot on nyt paljon kodikkaammat. Mut arvatkaas mitä?! Mä kuulemma joudun pesemään ne kesällä, joopa joo. Kuhan uhkailee, enhän mä mitään mattoja voi pestä, mä oon vaan tämmönen pieni koira!!

4 kommenttia:

  1. Sun emäntäsi on vähän samaa maata, kun minunkin pomoni, aina syyttelee kaikista. Yritithän sä sentään kaikkesi, kun söit ne oksennuksesi, sehän on siivoomista!! Meidän pomo on nykyään ruvennut suosimaan sellaisia maanläheisiä värejä sisustuksessa, on kuulemma koiraystävällisenpää!
    Terveisin Ärrä, myöskin kaikenlaisia uhkauksia saanut ihan kiltti borderi

    VastaaPoista
  2. No niinpä, mä yritin tosissani siivota, mut ei se sitä tajunnu!! Joo, arvaas mitä?! Nyt ne matot lähti kokonaan pois. Kuulemma meni varastoon odottamaan pesua. No hyvä niin, emmä niistä oikeastaan oo koskaan tykännykään!! ;)

    VastaaPoista
  3. Moikka Nuariso!
    No - voihan rähmäkäpälä,oliks sä syäny jotain erikoisen hyvää ulkoo tai jotain ku sillai värjäsit niitä mattoja?
    On se vaa kumma et noi pomot laittelee semmosia mattoja.joihin ei me saada tehdä mitään omia merkkauksia.Meil on iha sama juttu.Onneks ny o häipyny makkarista se valkone matto...Mä muute löysi oikeen hyvä tuaksusta jotain lektasta mönjää metsästä ja kiäriskelin oikee tosissani siinä ja arvaat vaa kuinka siinä sitte tapahtu ku päästii kotiin?!?? Päivän arvoitus....

    VastaaPoista
  4. Moro Sanni! Emmä mitään erikoista ollu syöny, muuten vaan alko vähä heikottaa, ni piti tyhjentää mahalaukkua! Tai no ehkä olin syöny ruohoa vähä liikaa, mut ei kerrota pomoille sitä! Et kai joutunu pesulle ku pääsit kotiin??

    VastaaPoista