sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Kevät tulee

Nyt mä oon ihan varma siitä et kevät tulee. Tuolla ulkona on meinaan inhottavan loskasta. Sit mua yritetään pakottaa kävelemään tien reunassa mut emmä ny siellä veden keskellä haluu kävellä ja sit saan kuunnella nipotusta ku tuun vähä keskemmälle. Mut hei, arvatkaa käveleekö noi pomot siellä loskan ja veden keskellä?! No ei!! Et miks mun muka pitäis??

No asiasta kukkaruukkuun (tai jotain). Arvatkaas kenen kanssa pääsin tänään juoksemaan pitkin maita ja mantuja?! No tietty Nuutin!! Tässä on yks kuva ku me vedetään vähä henkeä tai oikeestaan niinku Nuutti halus vetää henkeä ku sitä alko rasittamaan. ;)
Mut hei kattokaa noita Nuutin töppösiä!! Nauroin partaani mut en viittiny suoraan sanoa sille et noi on vähä tyhmän näköset. Mut siis ei ne tietenkään oo Nuutin oma valinta vaan sen emännän. Ois vaan kiva tietää et käyttääkö se Nuutin emäntä muka tollasia jaloissaan?! Epäilenpä.

2 kommenttia:

  1. Moi Aida!

    Kyl noi Nuutin töppöset o aika naurettavat munki miälestä,mut mitä me koirat ei tehtäs miällyttääksemme noita pomoja,vaikka ne o joskus iha...no,en ny viitti sanoo...
    Me oltiin ton emännän kans järven jäällä,ku siä oli kankikanto.Se heitti keppiä ja mä tiätty hain sen sit aina ja oli muute tosi mukavaa.Oltiin siä kauan aikaa ku aurinkoki paisto ni hianosti.Siä oli rakenteilla joku ihme juttu järven yli ja ne jyskytti kauheella äänellä jotain parrua sinne pohjamutiin.Mua vähä hirvitti ensin,mut toi pomo sano et kaikki hyvin ja sit mä unohdi se jyskytykse ja jatkoin sitä kepin hakemista.O täälki aikamoine loska,mut ku menee metsää ni siä o ihan valkone lumi ja muitaki koiria pomoinee liikkeellä.
    Sulle tulee sinne varmaanki aikasemmi kevät ku oot ni etelässä...terkkuja vaa täältä pohjosemmasta :)

    VastaaPoista
  2. Moikka Sanni! Se on kyl kivaa ku heitetään keppiä. Mulle heitetään yleensä palloa ku noi pomot on sanonu et alan sit pureskelemaan ja syömään sitä keppiä et se ei kuulemma oo hyvä asia. Mut emmä sit tiiä, mut onhan se pallokin ihan kiva! :)

    VastaaPoista