torstai 19. maaliskuuta 2009

Kuulumisia

Moi pitkästä aikaa!

Oon ollu vähä kiireinen et shortsit vaan kaikille etten oo kirjotellu! Pomot teki muutoksia kotona (siis jotain huonejärjestelyjä) ja munkin sänky vaihtoi paikkaa, mut ei se mitään, koska nyt mulla on oikeestaan parempi paikka ja pysyn paremmin kärryillä kaikkien liikkeistä täällä talossa! :)

Eipä tässä oo mitään kauheen erikoista tapahtunut. Multa on nyt lähteny kaikki kulmahampaat. Emäntä oli jo huolissaan, kun mun yläkulmahampaat ei meinannu lähteä, vaikka uudet oli jo näkyvissä, mutta onneks ne sit lähti. Kyllä mulle kuulkaas kasvaakin upeat ja isot hampaat tilalle!! Pitäis oikeen ottaa kuva niistä joskus teille näytille!

Sit oon tutustunut muutamaan uuteen koiraan. Semmonen vesikoira (onks se espanjan? Nuutti tietää...) on ihan kiva, mut ei me oo voitu vielä kunnolla leikkiä, ku sitä ei voi pitää oikeen vapaana et pitäis olla jossain koirapuistossa. Mut se on kummiski tosi kiva, nyt ku oon vähä tutustunu siihen. Sit semmonen villakoira, sekin on kiva, mut sama homma, ei voi pitää vapaana. Et vähä tyhmää ku ei tossa narussa voi kunnolla leikkiä. Ois ees koirapuisto jossain lähellä, ni vois mennä sinne, mut lähimpään koirapuistoon on matkaa joku 4 km.

3 kommenttia:

  1. Onko Aidalla jo Nuuttia ikävä? Oltiin tänään Haltialan metsässä juoksemassa ja Nuutti veti ittensä niin tainnoksiin, ettei oo tehny muuta kun nukkunu sen jälkeen. Pitäis varmaan Aikunkin kanssa tulla leikkiin taas.

    VastaaPoista
  2. On mulla ikävä, suuri ikävä!! Eilen leikin sen vesikoiran kans, se oli kivaa kyl, mut ei se oo Nuutin veronen tyyppi! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana kuva tuumaa Biddy Perthissa. Kohtapuoliin Biddykin laittaa kuvansa jatulisi mielellaan leikkimaan....

    VastaaPoista