torstai 26. maaliskuuta 2009

It-neropatti liikkeellä

Kuten aikaisemmasta päivityksestä kävi läpi, niin mustahan on tullut nykysin it-neropatti. Ja sen johdosta mulla on tässä blogissakin kaikenlaisia juttuja et voin seurata et käykö täällä yleensä ketään ja sen semmosta. Sit saan myös tietooni et millä hakusanoilla tänne tullaan, jos tullaan. Ja tän takia haluan nyt tehdä muutaman selvennyksen näistä hakusanoista, joilla jotku on tänne löytäny. Eli tosson aina eka toi hakusana ja sit mä vähä niinku avaan sitä juttua...näätte kohta.

Koiranelämää
Joo, täältä löytyy kyllä, mut riippuu nyt ihan et millasta ootte hakemassa. Mulla on tämmöstä omanlaista koiranelämää et oon kuullu juttua et toisilla on paljo ankeempaakin.

Borderterrieri
No tietty, mähän oon et ihan oikeessa paikassa ootte. Mut muistakaa nyt sitten et mä oon harvinaisen älykäs tapaus et voi tulla semmosia vähä tyhmempiäkin vastaan et ei sit pidä pettyä!

Kissa+ensimmäinen päivä uudessa kodissa
Se kissa tosiaan asuu täällä, mut en mä sen ensimmäisistä päivistä mitään tiedä. Kysykää siltä suoraan, jos haluutte tietää. Tää on hei mun blogi!!

Syviä ajatuksia
No, niitäpä just! Jonain päivänä tässä vielä teen kirjotuksen atomifysiikasta (onks semmosta ees olemassa?!)...

Sonnin suti
Nii-in, sehän on mun herkkua, mut nyt herää kysymys et missä mielessä tota hakusanaa on käytetty et mitä niinku halutaan tietää...Mähän vaan käytän tätä sutia huvittelumielessä et jos haluut jotain muuta, ni oot kyl väärässä paikassa.

Kohellusta ja Aida
Joo, mä oon Aida ja kohellan joskus eli oikeessa paikassa oot!! :)

Hevosenkakka kuva
Jeesus sentään, senkin pervo. Täällä mitään kuvia hevosenkakasta oo, mee pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti