tiistai 24. maaliskuuta 2009

Hyvä mielikuvitus

Mulla on aika hyvä mielikuvitus. Välillä näen jotain mörköjä puskissa ja kuulen outoja ääniä ja sillon pitää ehkä hieman varottaa pomoja haukahtamalla tai muuten önisemällä. Mut sit se mielikuvitus ulottaa myös siihen, että ku mulle ollaan julmia, ni kuvittelen sen julman tyypin ihan toiseksi ku se onkaan.

Jos ette tajunnu, ni antakaas mä havainnollistan...Nää kuvat on sit löytyny googlen avulla, mä osaan käyttää sitäkin jo eli oon kohta oikee it-neropatti!! :)

Esim. se kissa, joka punkkaa tässä samassa taloudessa on välillä mulle häijy ja sillon se näyttää mun silmissä ihan tältä:
Sit välillä isäntä on omituinen eikä esim. huomioi mua, vaikka kuinka yritän roikkua sen jalassa tai purra varpaita ja sit se ärisee mulle. Sillon se on tämmönen:
Ja sit se emäntä on välillä tosi tuhma ja komentaa mua. Se on tällanen ja voin kertoa luottamuksella et isäntäkin yhtyy tähän mielikuvaan!! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti