torstai 23. joulukuuta 2010

Kääpiöitä?

Oon ymmärtänyt, että nyt on joulu tosiaan tulossa. Nuutti on tulossa tänään kylään ja huomenna kuulemma saadaan lahjoja ja kinkkua. JEE, mitä muuta pieni koira voi toivoa?? Mutta ei tää ollut se mun asia vaan sellanen, että meillä kävi eilen outoja tyyppejä. Ne oli vähän niinku ihmisiä, mut ei sit kuitenkaan. Kuulin emännän sanovan, et ne on lapsia, mut en kyl tiiä mitä ne sellaset on. Siis tajuun kyllä et esim. pomot on ihmisiä ja mä ja Nuutti ollaan koiria ja sit se paksu kissa on semmonen kissaeläin, joka on niinku koiria huomattavasti alemmalla tasolla oleva eläin tai oikeastaan elukka. Mut mitä ne eiliset kääpiöt sit oli?!

Sen lisäks ne oli muutenkin outoja. Ne kyräili mua ja sit ku yritin saada niitä leikkimään ja kannustin niitä vähän haukahtamalla, ni ne yhtäkkiä ottikin hirveen spurtin ja kerranki se yks alkoi pitämään jotain outoa mölinää. Mut sit kuitenkin kohta ne oli taas siellä härnäämässä mua, mut sit ei kuitenkaan haluta leikkiä. Siis vähän ihme touhua. Mut emäntä sit heitti mulle palloa ja sit se antoi välillä sen pallon niille kääpiöille ja sit nekin heitti sitä mulle. Se oli kyllä kivaa, mutta jotenkin ne oli vähän erikoista porukkaa.

Sit mun piti vähän vahtia sitä pienempää kääpiötä, kun se lähetti mulle sellasia outoja viboja et se vähän pelkäis mua tai jotain. Siis haloo, mähän pelkäsin niitä. En tajua, miten se muka pelkäs mua, mut vähän seurailin sitä ja tuijottelin eikä se oikeen siitäkään tykänny. Onks muilla kokemusta tämmösistä kääpiöistä?

2 kommenttia:

  1. Joo ne kääpiöt on ihan kivoja koska ne saa aina mukaan hippaleikkeihin ja ne heittelee palloo ja antaa rapsutuksia, joskus ne pitää vähän outoo ääntä mut älä välitä. Mut jos näät niiden kädessä vesipyssyn ni sillon kannattaa mennä karkuun. Ja sillon kannattaa olla paikalla kun ne syö jotain koska niiltä AINA tippuu ruokaa lattialle. Ja muista pestä syönnin jälkeen niitten naama, sillä niillä on aina jotain ruuan jämiä poskissa. Onkohan ne sit sukua niille hamsteri-eläimille, kun nekin kuulema jemmaa ruokaa poskiin?

    VastaaPoista
  2. Joo, mäkin huomasin ton, että niiltä tippuu aika hyvin ruokaa lattialle. ;) Olin koko ajan sen pienemmän tuolin alla kytiksellä, kun se söi.

    VastaaPoista