perjantai 19. marraskuuta 2010

Busy perjantai

Oon ollu vähä kiireinen tässä, niin en oo ehtinyt kirjoittamaan teille, mut tiiän, et ootte kauheesti oottaneet, eikös vain? ;) Tänne satoi eilen lunta ja nyt sitä on aika paljon maassa. Melkeen hukun sinne et jos voin valita, niin en välttämättä halua tonne ulos lumeen ja pakkaseen. (Toim. huom. lunta on muutama sentti ja pakkasta ei juurikaan ole...)

Mullahan oli 2-vuotissynttäritkin tossa viime kuussa eikä kukaan muistanut niitä!! Tämmöstä se on ku tulee vanhaksi, niin kukaan ei enää välitä. Kissa valtaa sängyt ja ruokaa ei tipu eikä synttärilahjoja, on se niin kurjaa.

Mut onneks joulu on tulossa ja mullahan on tosi läheiset välit joulupukkiin, niin oon siltä jo kuullut, et sillon oon saamassa PALJON lahjoja. Mut mä teen vaikka viikonloppuna joululahjalistan tännekin, niin kaikki pienet tontut voi sit käydä ostamassa lahjoja ja lähetellä niitä mulle, eiks niin? Jos ei tiedä osoitetta, ni voi kysyä, ni emäntä antaa sen sit.

2 kommenttia:

  1. Terve Aida!
    Niin ne pennutkin vaan aikuistuvat, onnea vaan jälkikäteen! Älä sure, ettei sun synttäreitäs muistettu, mun porukkanikaan eivät muista synttäreitämi, ne kun ovat 2.1 ja uudenvuoden aattona meillä on aina vieraita, ja sitten ne on aina niin väsyneitä, eikä enää jaksa juhlia MUN synnttäreitä. Mut onneksi on joulu tulossa, loulupukki ainakin muistaa!!!
    terv. kohtalotoverisi Ärrä

    VastaaPoista
  2. Moikka Ärrä! No onpas sullakin julma kohtalo. Mikäs syy se tommonen on ettei sun synttäreitä juhlita?! Toivotaaan, että joulupukki muistaa meitä! Juuri kirjoitinkin hänelle, joten tässä on kuukausi aikaa pukin hankkia noita lahjoja mulle! ;)

    VastaaPoista