sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Taas julmuus kohtasi pientä ja viatonta koiraa

Kuten otsikosta voitte päätellä, julmuus on taas kohdannut mua. Siis ihan normaali arkipäivä ja tällai iltaruoan jälkeen oisin halunnut mennä omalle petille vähän sulattelemaan ilta-ateriaa, niin arvatkaas onnistuiko se?? No ei. Ja syy näkyy tossa kuvassa. Joku hieman lihavahko (köh, köh...) kissa oli vallannut mun petin koko ruhollaan. Ei siis mitään toivoa pääsystä sinne. Joten mun oli pakko laittaa siihen erittäin kovalle ja kylmälle lattialle petin viereen vahtimaan et millon se paksu kissa suvaitsisi poistua MUN sängyltä. No, ei se ihan heti tapahtunut, jouduin ainakin 10 minuuttia odottamaan ja mun pyllykin jo melkein jäätyi lattiaan kiinni. ;D

2 kommenttia:

  1. Voi himskatti mikä kohtalo sinulla on. Miten se valtava kissa on saanut sellaisen vallan, että rääkkää pientä koiraa aina. Sano pomoille nyt se on loppu :) tehkööt jotakin asialle. Kuule jos minä asuisin sinun naapurissa, niin tulisin näyttämään sille rontille, mistä pienet koirat on tehty!! Jaa taita kuitenkin olla yksi ongelma. Jostain syystä kun toi rotu tulee mun lähelle, niin "vapisuttaa ja karvat nousee pystyyn". en tiedä miksi.Yritä pärjätä.

    VastaaPoista
  2. Niinpä, mulla on juuulma ja kova kohtalo! ;)

    VastaaPoista