keskiviikko 19. elokuuta 2009

Uusia kamuja

Mä oon tutustunut uusiin tuttavuuksiin tässä lähiaikoina. Tänään mm. tein tuttavuutta semmosen mopsin kanssa (emmä siis tienny et se oli mopsi, isäntä sano niin). Se oli semmonen pikkunen ja tuhiseva koira. Vähä me haisteltiin ja semmosta, mut ei se oikeen halunnu irrotella mun kanssa.

Sit tuolla lähellä missä me asutaan tein tuttavuutta semmosen ulkomaalasen koiran kanssa. Siis sen isäntä on ulkomaalanen, ni sillonhan tietty se koira on myös. Sen isäntä puhu englantia mun isännän kanssa ja se koira kyllä puhu koiraa, mut jotenkin omituisella murteella. Mut kyllä mä sit tajusin sitä ja sit ku eka vähä haisteltiin, ni sit meillä oliki ihan kivaa. Se on mua isompi ja musta et ehkä jonkun mielestä tosi pelottava, mut ei mua pelota ku oon niin rohkea!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti