maanantai 24. elokuuta 2009

Uni maistuu lenkin jälkeen

Olin eilen pitkällä lenkillä. Nyt kun on alkanu ilmat viilenemään, ni jaksaa taas lenkkeilläkin. Tossa kesällä mulle ei kauheesti pitkät kävelyt maistunu. Sen päätteeksi sitten uni maistuikin illalla oikeen makoisasti! :) Oon vaan edelleen katkera siitä etten pääse sänkyyn. Noi pomot osti tässä uuden sänkyn, se on semmonen omituisen matala, ni se ois just niinku oikeella korkeudella mulle.

No, mä voin kertoa teille, et oon siellä muutaman kerran olluki salaa!! Mut ei saa kertoa eteenpäin! Mm. tässä kerran ku isäntä oli yövuorossa ja emäntä nukkui sikeesti ja se kissaki oli jossain muualla (ku yleensä se nukkuu siellä sängyssä), ni hyppäsin ihan hiljaa sinne sänkyyn ja nukuin siellä isännän puolella! Vitsi se oli kivaa, mut kauheen usein se ei onnistu, harmi vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti