maanantai 6. heinäkuuta 2009

Pöpejä liikenteessä

Mulla on taas vähä niinku juoksut tulossa tai menossa. Tossa lähellä asuu yks koira ja se aina vikisee hulluna mun perään ku meen siitä ohi. Mut mitä mä sille ite voin?! Noi pomot sano et se on ihan normaalia, joten kait se sit on. Mua on kyl väsyttäny vähä enemmän taas viime aikoina ja sit on ollu vähä huono ruokahalukin. Mut eiköhän se siitä.

Mut siis mun piti kertoa ku olin eilen illalla lenkillä emännän kanssa, ni sit nähtiin kolme semmosta tosi omituista otusta. Siis emäntä kertoi et ne oli koiria, mut vähä mä epäilen tota. Ne oli ensinnäkin karvattomia ja niillä oli jotku tupsut päässä, siis semmoset karvatupsut. Niinku ne ois ollu jotain karvattomia punkkareita. Aika omituisia. Mut sit kaiken huippu oli ku käveltiin niitten ohi, ni nehän oliki iha hulluja. Kaks niistä yritti nykiä mun luo tien toiselle puolelle ja ne haukku sillai kimeen mielipuolisesti. Sit se kolmas punkkari linnoittautui sen emäntänsä haaroihin ja murisi sieltä. Siis oli tosi ihme porukkaa!! Ja sit se niitten emäntä ei ees kieltäny niitä. Se vaan seisoi paikallaan ja katto ku ne kaljut punkkarit riehui! Me vaan käveltiin emännän kans tyynesti ohi. Siis kaikenlaista porukkaa sitä nykyään päästetäänkin ihmisten ilmoille. Johtuu varmaan siitä ku oon kuullu et valtiolla on tommosia säästöpaineita, ni ei noita kaikkia pöpejä saada sit mihinkään. Mut aika erikoista vai mitä sanotte?

2 kommenttia:

  1. Ei siinä mitää,mut täällä on sitte sarvipäisiä hevosia.ooks niitä siellä nähny? Tääll niitä kulkee laumoittain ihan vaan soratiellä ja välillä ne seisoo keskellä tietä nii ettei ees autolla pääse ohi.... Terveisin Sanni Sulonen

    VastaaPoista
  2. No ei täällä oo sarvipäisiä hevosia. Ne voiskin olla aika kivoja. Voiskohan niillä ratsastaa?!Hmm...jos istuis siellä selässä ja pitäis sarvista kiinni. Hei, kokeile sitä, jooko ja kerro sit mulle?? :)

    VastaaPoista