keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Asennoitumista veneilyyn

Saattaa olla et mä pääsen veneen kyytiin lähiaikoina. Siis ihan semmosen soutuveneen, ei minkään risteilijän. Nyt pitäis hankkia sit pelastusliivi ku emäntä sano et mä en pääse mihinkään veneen näköseenkään ellei mulla oo pelastusliiviä päällä.

Mä en kyllä oo kauheen innostunu shoppailusta et luulen et delegoin tän homman tolle emännälle ku oon kuunnellu vähän isännän juttuja ja sen perusteella tolla emännällä on niinku jonkinlainen tuntuma siihen hommaan! ;)

Onks teillä kokemusta pelastusliiveistä et mikä niinku ois hyvä malli? En haluu mitään rumaa. :)

2 kommenttia:

  1. Moikka Aida!

    Et arvaa,mut mekin katottiin tänään kans ton mun sihteerin kanssa Mustissa ja Mirrissä sellasia pelastusliivejä,siel niitä ainaki o. ei toi vaa vielä niitä ostanu,ku venekki saatiin veteen vasta viime viikonlopuna. Ny se o pyykillä tääl kylillä ja mul on tylsä ku täytyy vaa nukkua pienes asunnos eikä pääse ajaa niitä sarvipäisiä hevosia...kanalinnut o muuten sitte mukavia..
    terveisin Sanni Sulonen

    VastaaPoista
  2. No moi Sanni! Ai säkin joudut pukeutumaan semmosiin liiveihin, en oo edelleenkään kauheen innostunu mut pakko kait se on. Täytyykin sit lähettää sihteeri Mustiin ja Mirriin, jos siellä kerran on sellasia liivejä...

    VastaaPoista