keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Iltalenkki

Mun on pakko tulla nyt kertomaan teille mun iltalenkistä ku se oli niin kiva. Eka tapasin semmosen berninpaimenkoiran. Sekin oli ihan pieni vielä, siis iältään tarkotan, se painoi noin 40 kg et 35 kiloa enempi ku mä!! Mut ei se ollu ku mua kuukauden vanhempi. Eka vähä ujostelin ku se oli niin iso poika, sen tassukin oli mun pään kokonen (toim. huom. ei nyt ihan)!! ;D Mut sit me vähä kirmailtiin siinä tiellä ja sit vähä haukahdin sille, ni se vastas ja hitsit sillä oli komea ääni. Emäntä sit sanoi et mun ääni oli ihan ruikku sen äänen rinnalla. Emmä nyt tiiä et oliks toi kauheen reilu kommentti, mut niin se sano!

Sit näin kääpiösnautserin. Sekin oli poika ja vaan 9 kk. Sen kans leikin aika kauan ku se oli tosi kiva ja ymmärsi heti miten pitää leikkiä! Kaikki koirat ei tunnu tajuuvan tota leikkimistä. Just niinku toi berninpaimenkoirakin. Ei se oikeen snaijannu miten haluun leikkiä, mut ehkä se oli niin iso ja siks semmonen vähä jähmeä tyyppi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti