perjantai 17. huhtikuuta 2009

Erikoiskykyjä

Mä voisin kertoa teille muutaman asian, johon oon erikoistunut. Numero 1 on talouspaperin silppuaminen. Mä onnistun löytämään talouspaperin melkeen mistä vaan, vaikka emäntä yrittää niitä multa piilottaa. Mm. eilen kaivoin sen laukusta yhden. Sit ku saan sen paperin tassuihini, niin alotan sen järjestelmällisen silppuamisen. Lopputuloksena se paperi on noin miljoonassa pienessä palassa ja pomot aina huudahtaa sit ilosta, kun ne näkee sen! :)

Numero 2 onkin se, joka täällä on jo aikaisemminkin mainittu, eli erilaisten kakkojen maistelu. Eilen taas ku olin lenkillä noitten pomojen kans, ni siellä tuli vastaan hevosen ja jonku muun kakkaa. Mä haistan ne hyvät kakat jo kaukaa ja sit oon supernopea ottamaan ne suuhuni ennenku mua ehditään kieltämään. Joskus isäntä yrittää kaivella mun suusta niitä pois, mut oon ottanut oravista mallia ja jemmaan ne sit tonne poskiin ja nielasen sit sopivan paikan tullen.

Numero 3 on ruoan kerjääminen. Tää tietty riippuu vähä henkilöstä, mut yleensä riittää et istuu siinä vieressä ja tapittaa sillai söpön näköisesti ja sit ehkä nousee siihen jalkaa vasten ja vähä tassulla silittää. Johan alkaa jääkaapin ovi raottua. No, okei noi pomot on vähä kovempi pala tässä suhteessa, sillä kotona en saa koskaan esim. ruokapöydästä mitään, mikä on musta kyllä tosi epäreilua. Mut tiiän et emäntä on se hövelimpi tyyppi et ku sitä vähä pyörittää, ni kyllä sieltä yleensä joku namupala irtoaa ennemmin tai myöhemmin ja mullahan on aikaa odottaa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti