perjantai 17. syyskuuta 2010

Kuka arvaa...

...missä mä olin viime viikolla?? Tässä on kuva vihjeenä siitä:

Ja siis kaupunki ei riitä, vaan pitää olla tarkempi sijainti! :)

Voin kertoa vielä muutaman lisävinkin tosta paikasta. Se on lähellä merta. Siinä lähellä on paljon kivoja puistoalueita, joissa on tosi hyviä hajuja. Sit siellä on semmosia citykoiria et ne vähä niinku nyrpistää nenää ku tämmönen maalaisjunttura tulee niitten maille. Vaikka oikeestihan mäkin oon kotoisin citystä eli siis asun nyt ihan cityssä ja oon syntynyt vielä isommassa cityssä. No kyl te nyt varmaan jo arvaatte?! :)

3 kommenttia:

  1. No siä oot varmaan käyny sielä Pikitien piässä :) tarkemmin en tiiä, ku en oo ite koskaan sielä käyny

    VastaaPoista
  2. Hola! Kuule minä tiedän. koska olen emännän kanssa mennyt siitä ohi muutaman kerran, vaikka me asutaankin kaupungin toisella puolella. Siinä on muistaakseni sellaisia pillejä ja yhden miehen naama. On kuulemma suuri suomalainen musiikki ukkeli. Hei älä välitä niistä citykoirista , koska eihän sitä tiedä mistä ne on kotoisin. Olenhan minäkin sellainen maahanmuuttaja (mamu) Mutta sen vaan sanon, että sinä olet nätti tyttö ja muutenkin mukava.

    VastaaPoista
  3. Moikka! Joo, mä arvasin, et sä Copi tiiät ton paikan!! ;)

    VastaaPoista