tiistai 26. toukokuuta 2009

Matkalla Mansessa

Me oltiin viime viikonloppuna Tampereella. En oo koskaan käyny siellä, joten oli kiva käydä ihan uudessa paikassa. Siellä oli tosi kivaa ja mä sain uuden kamun taas. Mä oon aika nopea hankkimaan uusia ystäviä et kohta mulla on varmaan kamuja ympäri Suomea! Mut siis mun piti kertoa teille nyt tästä mun uudesta kamusta ja koko reissusta.

Sen kamun nimi on Sanni ja se on jo semmoseen aikuiseen ikään ehtinyt rouvakoira. Me ollaan niinku puolisukulaisia, sillä meissä on samaa rotua. No, kuitenki me tutustuttiin eka pikaisesti ulkona ja sit siirryttiin sisätiloihin juhlimaan. Sanni vähä yritti pomottaa mua ja mä sit olin sille mieliksi et se ois tyytyväinen. Sit mä vähä yritin kiusata sitä leikkimällä sen leluilla ja liehittelemällä sen emäntää ja sit se taas yritti rökittää mua, mut mähän en vähällä lannistu.

Tässon nyt kuva ku me tehään tuttavuutta sisällä. Sanni on tossa emännän sylissä ku sitä vähä pelotti tossa vaiheessa. :)
Tässä toisessa kuvassa mä oon tulossa härkkimään kameraa ku ei muutakaan irtoa...
Sit tässä kuvassa mä saan kerjäysopetusta. Sanni näyttää miten irtoo parhaiten rapsutuksia tai muita nameja. En oo vielä testannu tota käytännössä mut aion kyllä!
Sit lopuks Sanni kutsui mut sänkyynsä nukkumaan. En pääse kotona sänkyyn, joten olin tietty ihan onnessani ja kade. Kyl mäkin voisin nukkua sängyssä mut ku yritin taas kertoa tästä mun tarpeesta pomoille, ni vastaus oli et EI. Kattokaa ny kuinka söpö oon!! ;)
Sit me otettiin vähä torkkuja vierekkäin ja mä näytin Sannille kuinka notkea oon...
Sit lopuks mentiin vielä toiseen paikkaan vieraisiin mut siellä ei ollu koiria. Mut siel oli semmonen ihana karvamatto, jonka päällä vedin sit pienet iltapäivätorkut.

3 kommenttia:

  1. Terve pikkulikka! Eiks ookin aika kivaa, et on olemassa semmosia kyläilypaikkoja, jossa saa lötkötellä ihmisten sängyssä. Mulla on kolme petiä ja siksi pomoni sanovat, ettei heidän sänkyynsä ole mitään asiaa. Jotenkin aika pikkumaisia, vai mitä ?

    terkuin Ärrä

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia Aidasta ja Sannista,kyllapa oli hauskaa molemmilla. Kavimme aamulla isossa puistossa Biddyn kanssa ja se oli sit niin kivaa juoksennella kaikenlaisten hajujen peraan.
    Biddy saa huilailla kotona petissani ja oikeistaan nukkuakin siina. On niin turvallista nukkua, kun on turvamies lahella.

    VastaaPoista
  3. Ärrä, no on kiva ja mä kyllä aion vielä ylipuhua noi pomot siihen et pääsen sänkyyn!! Yritä säkin tehä sama omille pomoilles!

    No, nyt oon kade Biddylle, jos se pääsee sänkyyn! Mäkin haluuuuuuuu!! :)

    VastaaPoista